17 Kasım 2015 Salı

Vaseline Aloe Fresh Vücut Kremi


  Vaseline marka krem çeşitlerinin kokusuna ve nemlendirmesine bayılıyorum. Uzun süre nemli,yumuşacık ve parlak bir cilt için düzenli kullanımı tavsiye ediliyor.Tabi ben sadece kış aylarında düzenli kullanabiliyorum.O da zaten çok kuru bir cilt tipim olmadığından kışın soğuktan oluşabilecek çatlaklara engel olması için.

 Cilt tarafından emilimi ve yağlı bir his bırakmaması markanın kremlerinin başarısında en büyük ölçüt bence.

 Gelelim içeriğine ... Ne yazık ki içeriğine o kadar bayıldığım söylenemez çünkü paraben içeriyor.Ben kokusunu ve nemlendirmesini çok beğendiğim için bunu gözardı ediyorum.

Küçük kavanoz çanta içi kullanıma çok uygun.Gerçi ben yaz kış bavul çanta tercih ettiğim için ebat çok da farketmiyor açıkçası :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder