26 Kasım 2015 Perşembe

Elidor Kuru Şampuan

  Elidor'un canlandırıcı kuru şampuanını 2aydır çantamdan ayırmıyorum.İlk kullandığımda saçıma çok  yakından uyguladığım için verimli bir sonuç alamamıştım.Daha sonra arkasında yazan açıklamaya uygun bir şekilde kullandığımda beklenen sonucu aldım.
 
 Nasıl kullandığıma gelecek olursak; 20cm uzaķlıktan sıkıp 1dakika boyunca saç diplerime masaj yapıp tarıyorum ve saçlarım yeni yıkanmışçasına ahenkle dans ediyor :) Günün koşturmacası arasında elimle saçlarıma çok fazla temastan ötürü doğal olarak diplerde yağlanmaya sebep oluyor.Bu temas bir de çevresel faktörlerle birleşince hem saçım yağlanıyor hem de bundan ötürü hacmi düşüyor.İşte tam o an çantamda bir kurtarıcı olduğunu  bilmek beni mutlu ediyor.

 Acil durumlarda günümü kurtardığı için ben çantamdan ayırmıyorum.Peki sizin favori kuru şampuanınız hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder