5 Aralık 2014 Cuma

Burada Ayrılıyoruz - Okudum

 Merhaba sizi eğlenceli, bol bol gülümseten bir romanla tanıştırmak istiyorum bu yazımda.Bu ara elimde öyle çok kitap birikti ki fırsat yaratıp okuyamamaktan yakınıyordum.Burada Ayrılıyoruz'u elime alınca anlatımın sürükleyiciliğine kapılıp 2 günde bitirdim.


  Jonathan Tropper, çok eğlenceli ve akıcı uslubuyla babasının ölümünü,eşinin onu aldatmasını,bebek sahibi olma sürecinde geçirdiği duygu karmaşasını gülümseterek okuyucuya işliyor.Kitap da beni en çok etkileyen olay ise annenin bütün kardeşleri bir araya getirebilmek uğruna uydurduğu şivayı(ölenin arkasından 7 gün yas töreni) babasının istekleri gibi göstermesiydi.Yalan olacaksa böyle güzel sebepler için böyle beraberlikler için olmalı.
 
 Daha fazla kitabın içeriği hakkında bilgi vermeyim ki okumayanların hevesini kaçırmayım :) Bu arada kitap alırken lütfen emeğe saygı gösterip orjinalinden şaşmayalım.


  Herkese şimdiden mutlu haftasonları diliyorum. Keyifli okumalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder