21 Temmuz 2014 Pazartesi

Tavsiye Kanalı ve Eker Ürünleri

 Merhaba güzel bir hafta sendromsuz bir pazartesi dilemiştim ki hemen zil çaldı :)  Bundan yaklaşık 1 ay önce tanıştığım çok güzel ve faydalı bir site tarafından ( TIK TIK ) yoğurtlu tarifimi paylaşıp kazandığım Eker ürünlerinden oluşan bir paket geldi.

Paketin içeriğinden bahsetmeden önce bu güzel kanalı sizlerle tanıştırmak istiyorum.Birçok markanın yenilikleriyle bizi tanıştıran tavsiye kanalı aynı zamanda bizim bu yenilikleri deneyip fikirlerimizi sunmamız için yorumlarımızı alıyor,anketler yapıyor.Böylelikle ürün hakkında objektif değerlendirmeler yapıyor,diğer tavsiye meleklerinin yorumlarını okuyor ona göre karar veriyoruz.Yeri geliyor dostumuza,arkadaşımıza tavsiye ediyoruz.Yeri geliyor sürekli güvenip kullandığımız ürüne alternatif bir ürünle tanışmanın mutluluğunu yaşıyoruz.

 Paketimin içeriğine gelirsek böyle cici bici tatlılardan ve çok sevdiğim yoğurdunun da aralarında bulunduğu bir paket geldi.Ancak sevgili Eker diğer kazanan arkadaşlara gönderdiği kaşar peyniri benim paketime koymamış malesef ki.


  250x4gr 'dan oluşan yoğurdunu tadıp çok sağlıklı ve leziz bulduğum için yakın çevremde kendisi yoğurt yapan herkese önerdim.Onlar da alıp denediler ve gerçekten memnun kaldılar.Sizler de hala denemediyseniz mutlaka tadın derim.

 Ayranına gelince zaten evimde sürekli tercih ettiğim bir ürün.Tatlıları tadımlık olduğu için bir oturuşta hepsini yiyebilirim :)

 Tavsiye Kanalı'na beni bu güzel ürünlerle buluşturduğu için tekrar çok teşekkür ediyorum.Mutlaka üye olup yeniliklerden haberdar olmanızı öneririm.Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder