26 Temmuz 2014 Cumartesi

Kanyon Naturel Zeytin & Zeytinyağı


  Merhaba Ramazan Ayı'nda alışveriş yapıp tanıştığım bu güzel siteden sizleri haberdar etmesem olmazdı :) Kanyon, Zeytin&Zeytinyağı ve Naturel Zeytinyağı Sabunları olan güzel bir site.Naturel ürünlere bayılıyorum ve çok sağlıklı buluyorum.Her şey memleketinden,dalından daha leziz geliyor.

 Edremit Kırma Zeytini ve Edremit Çizik Zeytini çok leziz.Kahvaltıda çok zeytin tüketmeyen biri olmama rağmen sahurda şekerleme gibi yiyip durdum :) Yalnız eğer klasik siyah zeytin anlayışına sahipseniz siyah zeytini damak zevkinize uymayabilir.Tuzsuz ve sade geldi bana.Tansiyon hastaları rahatça alıp tüketebilir bence.Belki de ben tada,tuza,baharata çok düşkün olduğum için öyle gelmiş olabilir :)  Alışverişinizde siz siyah zeytine de şans verip kendiniz tadabilirsiniz. Siteden ürünleri incelemek ve alışveriş yapmak için TIK TIK .

 Zeytinyağı sabununu düzenli kullanımda cilde çok iyi geleceğini bilmeyeniniz yoktur.Ben daha yeni deniyor olduğum için onun hakkında sonraki yazılarımda bahsediyor olacağım.Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder