12 Kasım 2013 Salı

Çekiliş Günlüğü :)

Merhaba! Yoğun ders programım ve projeler yüzünden biraz ayrı kalmıştım sizlerden :) Bu sırada bir sürü ürün deneyip sizlerle paylaşacak çok şey biriktirdim.Twitter hesabım( https://twitter.com/Beril56 )  üzerinden geçen aylarda Seval'in ( https://twitter.com/svlzx ) aşağıda görselini paylaştığım bu çok  şık makyaj çantası çekilişine katılmıştım.

Veee 311 kişi arasından kazanan şanslı isim ben oldum.Geçenlerde Seval'in paylaştığı görsel üzerinden bende sizinle paylaşıyorum bu sonucu :)



  Görselde kırmızısını gördüğünüz çantanın bu rengi çok rabet gördüğü için stoklarda yokmuş.Bende zaten siyah aşığı biri olarak Seval'e siyahı beni daha çok memnun eder dedim ve o da bana siyahını hediye etti. Dün uzun uzun güzel sohbetler eşliğinde hem birbirimizi tanıdık hem de bu güzel hediyesini bana elden verdi.Bir kez daha teşekkür ediyorum kendisine.
  Ayrıca buluşmayla ilgili detayları belirttiği yazısını okumayan varsa TIK TIK :)


Benim için Beren Saat'e benziyor demiş.Çok severim kendisini bu güzel benzetme ve sıcacık yazısı için de ayrıca teşekkür ediyorum.Seval o kadar içtenki.Çok samimi,güzel ve kariyer sahibi biri.Onu  bu vasıtayla tanıdığıma çok memnun oldum. Seval'in yeni çekilişleri olacak onu takip etmenizde fayda var ;) Hoşçakalın ...

2 yorum: