24 Temmuz 2013 Çarşamba

Hello Kitty Nail Polish

  Kıyafetim ojem ve makyajım uyum içinde olmalı diyorsanız sizde bendensiniz :) Ailede modacı olmasının da etkisi mi nedir küçük yaşımdan beri doğru kombinlerle,uyumlurenklerle aram çok iyi. Hello  Kitty aksesuar ve makyaj ürünlerine bayıldığım bir gerçek.Şimdi de ojeleriyle aşk yaşıyorum.


  Hello Kitty aşığı biri olarak bu renge bayıldığımı belirtmek istiyorum.Ben 2 kat sürdüm.Tek katın yeterli geldiğini düşünmüyorum.Hem rengin canlılığı,güzelliği 2 katta daha da belirginleşiyor.Ojeme kıyabilsem 3.katı da geçerdim herhalde :)
  Yüzük parmağımda kullandığım renk essie 695 bright tights.Onun üzerine de pastel 316 geçip simlerle hareketlendirdim. Nasıl buldunuz yakışmış mı ? :)
  Aksesuarlarıma gelecek olursak tabiki H&M. Bu sezon tek kelimeyle harikalar yarattı.H&M'ye her girdiğimde aksesuar bölümünde ne var ne yok alıp çıkıyorum.En son alışverişimde 20dk sadece aksesuar bölümünde takıldığımı fark ettim.Hala göz atmadıysanız sezon bitmeden H&M'ye bakmanızı öneririm.

2 yorum:

  1. Çok şeker olmuş canım,:*kıtılı ojeyi nereden aldın :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok değiştiririm
    bu aralar avonun yapışkanlı sticcerlarına taktım :D
    acayip güzel tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil