1 Temmuz 2013 Pazartesi

Deodorant ve Roll on Tercihlerim


  Sıcaklarla savaşırken bakterilerle mücadele etme kısmını bu işin profesyonellerine bıraktım :) Benim tercihim 8x4,Nivea,Dove,Yves Rocher ve Fa'dan yana.Aynı kokuyu uzun süre kullanamama gibi bir huyum olduğu için nerdeyse bütün markaların en sevdiğim kokularını alıyorum.

  Pudralı deodorantlar koyu renk kıyafetlerde en ufak bir terlemede beyaz leke bıraktığı için tercihim pudrasız deodorantlardan yana.Dove'nin pudralı deodorantının kokusunu çok sevdiğim için aldım.Genelde beyaz dışında bir renk tercih ettiğimde kullanmamaya özen gösteriyorum.Nivea'nın siyah beyaz kıyafetlerde leke bırakmayan deodorantını da özellikle gece kıyafetlerimde güvenle kullanıyorum.
 Yves Rocher roll onu ile ilgili detaylı yorumlarımı bu yazımda belirtmiştim gözden kaçtıysa okumak için TIK TIK :)

  8x4 kokusuyla ve gün boyu kalıcı formülüyle en sevdiğim deodorantlardan biri.Glam up ve Beauty  arasında tercih yapamadıımdan ikisini de alıyorum. Kokuları bir harika!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder