24 Mayıs 2013 Cuma

Flormar Lights of Flowers Collection

 Flormar'ın bu cıvıl cıvıl yeni koleksiyonuyla Forum'a açılan mağazasında tanıştım.Normalde günlük makyajımda renkli farları tercih etmesemde bu göz alıcı renklere karşı koyamadım :) Mavinin hüzünlü bir ifade kattığını düşündüğüm için tercihimi pembe ve altın sarısından yana kullandım.


 Lip Glossta da bir o kadar renkli ve belirgin tonları seviyorum.Bu renk beni al beni al dercesine kendine çekti beni.Şu rengin tatlılığına bakar mısınız?


 Lights of Flowers rujlarından şeftali fuşya ve kırmızının verdiği rengi çok beğendim.Ancak kullandığım evde olan renkler olduğu için bunları daha sonraki bir zaman denemeye karar verdim.Bu koleksiyonun güneş koruma faktörlü fondötenlerini de merak etmiyor değilim  aslında . Bu fondöteni deneyen kullanan izlehicilerim yorumlarını paylaşırsa çok sevinirim.Yorumlarınızı bekliyorum,sevgilerrr



2 yorum:

  1. Farların hepsini ve rujlardan da 1-2 tane alacağım, çook güzel görünüyorlar! Güle güle kullan aldıklarını, altın rengi ve pembeyle bir makyaj yaparsan çok güzel olur. :)

    YanıtlaSil
  2. selam blogunu yeni keşfettim çok güzel çok sevimli :)
    ben de beklerim
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil