3 Mayıs 2013 Cuma

CLINIQUE 3 Adım Serisi


  Işıl ışıl bütün çevresel faktörlerden arınmış temiz bir cilt için  Clinique 3 Adım serisi benim favorilerimden.İlk serimi bitirince anneler günü kampanyası olur mu olmaz mı bekleyemeden hemen gidip aldım.Düzenli kullanım konusunda biraz titiz davranıyorum :)



 Benim cilt tipim karma T bölgemde de dönem dönem kuruma olduğu için tercihim 2numaralı seri oluyor.Toplamda 4 seri olduğu için cilt analizi yaptırmadan size en faydalı temizleyiciyi bilemezsiniz.O yüzden önce cilt analizini yaptırıp cildimiz için uygun seriyi alıyoruz.
1.Adım Temizleme
Sabah ve akşam günde 2 defa makyajda arındırdığınız cilde masaj yaparak uygulayıp duruluyorsunuz.Burada önemli olan bol su ile durulayıp kalıntı bırakmamak.Fazla köpürmüyor ama çok güzel temizliyor.
2.Adım Arındırma
Temizleme sonrası cildi ferahlatan harika bir tonik.Sivilce ve siyah nokta oluşumunu engellemek için atlanmaması gerek diye düşünüyorum.
3.Adım Nemlendirme
Cildin kaybettiği nemi kazandırmak için bu aşama çok önemli.Cildi temizleyip tonile arındırdıktan sonra tamamen dış etkile karşı savunmasız bırakmış oluruz ki bu temizlik hiçbir anlam ifade etmez.Nemlendirme işlevi bir nevi kalkan gibi korur cildi.


Sizde cildinizi temizleyin arındırın ve nemlendirin
1. Set - Kuru Ciltler için
2. Set Kuru/Karma Ciltler için
3. Set Karma/Yağlıya dönük ciltler için
4. Set ise Yağlı Ciltler için
En etkili sonuç için cildinize uygun seti alın. Keyifli bakımlar :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder