5 Mayıs 2013 Pazar

LANCOME'DEN FAVORİM > VISIONNAIRE

   
 Lancome 'un favori ürün olmayı hak edecek kadar etkili.Üstelik cilt tipiniz ne olursa olsun (kuru-karma-yağlı)  kullanabilirsiniz.Peki
kimler kullanmalı? Eğer gözeneklerinizden şikayetçiyseniz ,cilt kusurlarınızı dengeleyen homojen bir cilt görünümüne kavuşmak istiyorsanız ve kırışıklıklara karşı önlem almak istiyorsanız bu ürün tam sizlik



 Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ve çok memnunum gece tonikle temizlediğim cildime  sağ yanak-solyanak-burun-çene-alın  olarak 5 küçük fıs sıkıp dairesel hareketlerle yukarı doğru yediriyorum.Hafif bir karıncalanmayla cildin kendini yenileme belirtisini hissettiren bir ürün.Hassas göz çevreniz için bile kullanımı öneriliyor. (Ben her ne kadar göz çevremde kullanmaya cesaret edemesem de )

 Şişeyi bitirene kadar gece bakımımda ihmal etmeyeceğim favori ürünümü sizlerle de paylaşmak istedim.Benim gibi gözenek problemi yaşayanların da favori ürünü olacağına inanıyorum. Şişeyi bitirdiğimde de yeni bir postla cildimde yarattığı etkiyi mutlaka paylaşırım.Sevgiler

3 yorum:

  1. Merakla bekliyorum şişeyi bitirdikten sonraki düşüncelerini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyorum bitirince nasıl br etki olacak bakalım cldimde :)

      Sil