20 Nisan 2013 Cumartesi

Buse'den Gelen Sürpriz :)

Güneşli bir cuma gününe uyanmış elimde kahvem önümde pc'm takılırken çalan kapıyla beraber çok cici bir paketi kucağımda buldum. Sevgili Buse bana bu güzel paketi yollamış üstelik o kadar güzel de paketlemiş ki açarken kıyamadım.Tarzından tavrına hayran olduğum ve iyiki tanımışım dediğim biri :* kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum ince düşüncesi için.İçinde neler yok ki hadi bakalım ;)

 Öncelikle şunu belirteyim tıka basa dolu  bir paketti bu:) Kutunun içine denemem için parfüm testerları ve vücut kremleri de koymuş.Parfümlerin spreyli olmasına bayıldım çantada taşımak için oldukça ideal.



 Avon Naturals serisinin duş jeli,el-vücut losyonu ve vücut spreyinden oluşan bu 3lü beni önce kokusuyla cezbetti.Kayısıyı meyve olarak sevmesemde losyonun kokusunu çok beğendim. Kolay emilim sağlıyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.Avon'un  ürünlerini severek kullanan biri olarak Naturals serisini nasıl atlamışım diye kızdım kendime.







 Avon Mambo Melon ojenin rengi  bahar aylarında tırnakların vazgeçilmezi olmaya aday.Buse o kadar iyi okumuş ki zevkimi nokta atışı olmuş bu tercih. Nectar rengi color trend rujumu ne zaman sürsem turnaklarımı bu renkle süsleyeceğim:) Lipgloss orange glow ise renk vermiyor ama dudakta bir karıncalanmayla beraber dolgunluk hissi uyandırdı bende.Gayet hoş.




 Postun sonuna geldik , bir an sizede içindekiler hiç bitmeyecekmiş gibi geldi değil mi? :) O kadar ince ve özenle tek tek seçmiş ki  tekrar teşekkür ediyorum Buseme :) Sizde Buse'nin güzel ve dopdolu  içerikli  blogunu takip etmek isterseniz işte link >>  '' http://www.chunlibeauty.com/ ''

1 yorum: