29 Nisan 2013 Pazartesi

Avon'la Tırnaklarda Bahar Coşkusu

  Blogumu takip edenlerin bildiği üzere geçen haftalarda Buse bana yolladığı tatlı hediyelerin arasına bu ojeyi de koymuş.Avon kremlerini yıllardır memnun kalarak kullanıyorum fakat ojesini hiç denememiştim.Bundan sonra vazgeçemeyebilirim.



 Dediği gibi 30 saniyede kuruma özelliğine sahip.Verdiği parlak renge de bayıldım.Serinin diğer renklerini de alıp yorumlarımı sizinle paylaşırım.Kimbilir belki de nail art bile çalışabilirim bu ilham veren canlı renklere karşı koyamayıp :)


3 yorum:

  1. Çok hoş bir renkmiş, genelde Avon renkler konusunda biraz mağdur ediyor beni ama çok sevimli bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk denemem bayıldım.Dışında görünen renk neyse tam olarak tırnağa o rengi veren nadir ojelerden :)

      Sil
  2. Çok canlı değişik bir rengi varmış güle güle kullan canım yakışmış sanada nail artta bekliyorum ;))
    sevgiler

    YanıtlaSil